این وبلاگ برای تولید محتوای نوشتاری درس تکنولوژی های ارتباطی ساخته شده

وبلاگ
  • ۰
  • ۰

جلسه ی دوم کلاس تکنولوژی ارتباطی در تاریخ 95/12/2 تشکیل شد.

در این جلسه استاد دهکردی به طور مفصل feedreader (بدون مراجعه به سایت به مطلب دست پیدا میکنیم )را به صورت عملی آموزش دادند و همه ی بچه ها روی سیستم نصب کردند.

برای نصب feedreader ابتدا به chrom میرویم ،سپس به setting رفته و به قسمت extensions رفته و قسمت get more extension میرویم و سپس برنامه را نصب میکنیم. 

دکتر دهکردی توضیح دادند که در مواردی که وسایل ارتباطی وجود ندارد و در موارد خاص میتوانیم از کد مورس استفاده کنیم و اینکه مورس فقط یک صدا است با شدت و ضعف متفاوت.

استادِ این درس روش تایپ 10 انگشتی را آموزش دادند و بچه ها بااین روش کار کردند.

همچنین راجع به پادکست صحبت کردند و طریقه ی درست کردن آن را توضیح دادند که ابتدا چیزی را ضبط میکنیم سپس ان را ویرایش میکنیم بعد از آن در سان کلاد(شبکه ی اجتماعی صوتی) میتوانیم همه ی موسیقی هارا پیدا کنیم و دانلود کنیم، از ویژگی هایش این است که هرجای موسیقی میتوانیم کامنت بزاریم از امکانات سانکلاد این است که میتوانیم تا 5 گیگ فایل صوتی قرار دهیم و آدرس را به دیگران دهیم.

  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • Marziye Shahmohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی